Proč mít webové stránky?

Internet - Váš prodejní kanál.

Proč mít webové stránky?

Internet, web a podnikání

Bez internetu se v dnešní době neobejdeme prakticky v žádné oblasti života a u podnikání to platí dvojnásob. Je to obrovský prodejní kanál se stále rostoucím potenciálem. Velikost české internetové populace se odhaduje na 6 milionů a více než polovina českých uživatelů na internetu i nakupuje. Tato čísla samozřejmě stále rostou. Ať už tedy podnikáte v čemkoliv, právě na internetu je nejvíce Vašich potenciálních zákazníků. Budete-li chtít být se svým podnikáním součástí on-line světa, musíte mít webové stránky.

Nemáte web?

konkurence - internetMyslíte, že webové stránky ani eshop nepotřebujete? Zdá se Vám to pro Vaše podnikání zbytečné?

Pokud budete chtít v budoucnu prosperovat a své podnikání rozvíjet, internetu se nevyhnete. Je marné a krátkozraké se vzpírat jeho rychle rostoucímu významu. V devadesátých letech mnoho lidí tvrdilo, že počítač nebude mít nikdy v jejich domácnosti využití a nebo, že mobilní telefón je zbytečný přepych. Drtivá většina z nich za několik let obojí již běžně používala.

Je velmi důležité si uvědomit skutečnost, že čím déle budete váhat, tím více konkurentů Vás předběhne a dobrovolně jim tak přenecháte potenciální zákazníky. Nemluvě o tom, že velké množství společností, firem i živnostníků již dnes své webové stránky má. Pokud Vás v dnešní době zákazník na internetu nenajde, nebudí to v něm příliš důvěru.

Přínos webu pro Vaše podnikání

 Určitá část podnikatelů má webové stránky, protože se to od nich očekává. Ale web může mít pro Vaše podnikání i značný přínos:

  • tím, že uvedete do provozu Vaše stránky, překročíte hranice svého regionu, nebo i státu a tím pádem můžete oslovit podstatně širší okruh zákazníků s minimálními náklady.
  • na rozdíl od katalogů a letáků můžete na webu informace  o Vaší firmě, službách a zboží kdykoliv aktualizovat.
  • na Vaše stránky můžete odkázat své zákazníky pro více informací a nemusíte se tak spoléhat, že budou pamatovat co jste jim sdělili při osobním kontaktu
  • při správném využití webu, bude fungovat jako obousměrný komunikační kanál a získáte tak okamžitou zpětnou vazbu od návštěvníka.
  • webová prezentace bude Váš nejvýkonnější obchodní zástupce – 24 hodin denně bude informovat návštěvníky o zboží a službách.
  • web bude fungovat jako Vaše nová pobočka, která má prakticky neomezenou kapacitu a obslouží prakticky neomezený počet zákazníků.

Toto je pouze několik základních výhod prezentace na internetu, Váš web může mít jakoukoliv funkčnost, která převezme některé činnosti a ušetří Vám tak mnoho drahocenného času. O tom si řekneme více v dalších článcích.